субота, 10. децембар 2016.

Put ljubavi !



Put ljubavi !
Jedna od najvažnijih stvari u životu jeste raditi ono što voliš, bez opterećenja, bez straha od neuspeha. Biti istrajan u tome, želja da stalno učiš i da se usavršavaš i da daš sve od sebe da budeš među najboljima... to je ono što je mene vodilo na putu borilačkih veština. Naučio sam koliko su važni poštovanje, hrabrost, smirenost, sklad duha i tela, ljubav i snaga. To znanje danas prenosim svojim učenicima, upravo ono što sam ja više od dve decenije učio od najboljih majstora.


Uvek postoji razlog.

Moram da priznam da je ljutnja razlog što sam ušao u svet borilačkih veština. Ljutnja zbog nemoći da pružim otpor u jednom trenutku. Ali sam uz treninge shvatio da je najvažnije da bes pretvorim u svoju prednost, da ne dozvolim da taj rušilački potencijal uništi moj mir. Želim da radim na sebi, spreman sam da se menjam... na bolje, želim da naučim svaku važnu lekciju. Samo tako se postaje jedan od najboljih. To me je vodilo na mom putu.

Izbor pravog učitelja važan je da istrajemo!
Tokom svog dugogodišnjeg učenja pronalazio sam prave učitelje, koji su me naučili veštini i pravim vrednostima, ali sam nailazio i na one koji to nisu, koji imaju pogrešan motiv za ono čime se bave, novac, samopromociju... Međutim, shvatam sada da je i to bila velika škola jer sam naučio da prepoznam prave vrednosti, kvalitet i prave učitelje.


Ljubav uvek na prvom mestu!

Borilačka veština je sastavni deo života onog ko trenira jer se voli. Nije moguće da napreduješ i budeš dobar ukoliko ne pokažeš koliko voliš ono što radiš. Trudim se od samog početka da deca zavole treninge i veštinu, da shvate koliko je važan odnos svih nas u klubu. Tu se stvaraju prijateljstva za ceo život, svi smo okupljeni oko jedne ideje, imamo slična interesovanja. Učimo da poštujemo autoritet, da poštujemo jedni druge. Od prvog dana svako dete uči da smo svi isti i da pomažemo jedni drugima da dodjemo do cilja.

Ponudimo  prave stvari.
U današnje vreme, kada je agresija prvo na šta naiđemo u javnosti, medijima, na filmu ili kompjuterskim igricama, važno je da naučimo šta su prave vrednosti, da učenicima ponudimo i nešto drugo. Ali, sa druge strane, ukoliko se ikada nađu u situaciji da se brane, biće spremni i da se odbrane zahvaljujući tehnikama koje učimo i stečenom samopouzdanju, koje je takođe važan deo rada na treninzima. 


Ljubav prema veštinama već 23 godine prenosim svima koji žele i umeju da je prihvate.
Važno mi je da moji učenici shvate da treba da uživaju u učenju i napredovanju, da savladavaju veštinu korak po korak, strpljivo, bez žurbe. Nije važno koje boje je pojas koji nosiš, važno je koliko znaš! Kada veština postane deo njihovog života, kada počnu da razmišljaju na pravi način onda znam da sam uspeo u tome i da nikada neće odustati!